drfeelgood

Direktlänk till inlägg 14 januari 2011

EMMA: INGET JAG...

Av hanna emma - 14 januari 2011 23:32

..rekommenderar att göra!

Kom nyss hem från ishallen, där jag har kollat på ishockey match med brudarna.
S/L - Oppala/Sätra, tyvärr så förlora dom med 4-6. Iaf, det jag inte rekommenderar är just att gå och titta på matcher. Inte om man är som mig iaf ;) När jag själv spelar nån match, så är jag inte en tävlings människa som måste vinna. Men sitter jag på läktaren.. ojoj, då är det andra puckar som gäller!

Blir till djävulen, han själv typ.


Sitter och skriker och hejar på, skäller på domaren, är helt vild och är det nån som pratar med mig medans jag är inne i matchen kan jag slänga ur mig ett fult ord eller två ;)

Haha, ni ska bara se mig in action alltså!! Haha, men endå är det så grymt kul. Och snart haar wallvik hemma match.Så då vet ni vart jag håller till, bänkad på läktaren! =D
Ska dra nu så vi hörs, senare.
Puss och kram, Emma.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hanna emma - 23 februari 2011 17:52


Min kompis Julia sa väldigt kloka ord här för nån dag sen,och de lyder: "Försök aldrig att vara någon annan än dig själv, för då passar man ändå inte in. Våga va dig själv och våga ha din egen vilja så lovar ja att det blir bättre"   Och det st...

Av hanna emma - 14 februari 2011 22:07

Nu har jag tagit mig tid till att äntligen knäppa kort på mitt otroligt snygga kompis hjärta, jag har delat med Hanna. Bilder ser ni här nedanför :)         Nu ska jag kila iväg till tv rummet en stund, sen hoppa ner i sängen. Ha en bra All...

Av hanna emma - 5 februari 2011 13:42


Halloja!   Jag och emma har dela kompishjärta. Den ni! Jag ska inte fylla 21 i år, om ni tror det. Jag är fortfarande 12. Kanske är jag lite för liten för att dricka öl, men ska nog göra det idag ändå :)       Fisemma, släng upp en...

Av hanna emma - 4 februari 2011 12:34


Känner mig skit tuff med tre snusar i mun! Och min hamster dog igår.     HERRÅ   ...

Av hanna emma - 23 januari 2011 14:12


tjena :) Nu är det så här att jag känner för att träna idag, vilket inte händer ofta så tänkte hoppa upp på crosstrainern nu och köra. Bara en snabb uppdatering så här. Så vi hörs senare, kanske. Kramar, Emma.    ...

Presentation

Fråga oss

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards