drfeelgood

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av hanna emma - 11 januari 2011 22:43

Tisdag, jobbigaste dagen på hela veckan, enlig mig rå!

Sen går det med räserfart till helgen.

Har väldigt kul om dagarna, men inget är bättre än att sova till tolv en lördag/söndag!


Blir galet sugen på helg när jag ser den här bilden.

Blir nog en jäkla massa gosaker på mitt vardagsrumbord på fredag!


  


Ha det så kul fisemma och alla andra barn som äntligen får gå upp helvetestidigt imorn som vi andra!


Mys!




Av hanna emma - 11 januari 2011 20:39

Hallojsan!

Idag har jag bara suttit inne och pluggat på mitt so prov, väldigt roligt. Känner mig lite som en instängd katt ungefär. I alla fall, så ska jag hoppa in i duschen nu, för i morgon är det första dagen i skolan efter lovet. Känns inge bra, för jag vill ha ett längre lov. Men jag gör det bästa av det. Så nu hoppar jag in i duschen, efter ska jag ha lite spa. Lite fotbad, ansiktsvård osv. Och sen ska jag lägga fram kläder och smycken som jag ska ha i morgon! :)

Så vi hörs i morgon, när jag kommer hem från skolan. Hanna slänger upp nåt senare hon också. Kram, Emma.

Presentation

Fråga oss

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards