drfeelgood

Alla inlägg under januari 2011

Av hanna emma - 23 januari 2011 14:12

tjena :)

Nu är det så här att jag känner för att träna idag, vilket inte händer ofta så tänkte hoppa upp på crosstrainern nu och köra. Bara en snabb uppdatering så här.

Så vi hörs senare, kanske.

Kramar, Emma.

  

Av hanna emma - 22 januari 2011 23:16

tjenis penis.
Jag har ont i magen och mitt öra så jag tar och lägger mig i sängen nu och försöker sova. Få se om det blir nå inlägg i morn. Hanna är ute på partaj nu så får se hur bra hon mår i morn och om hon är kapabel till att skriva nåt! ;)

Ha det bra, Kramar Emma.

Av hanna emma - 20 januari 2011 16:58

Endast en dag kvar idag tills Wallviks första hemma match, derby match mot Söderhamns IBF! Åh, gud vad jag längtar. Var ett tag sen jag fick sitta på den där läktaren och heja på mitt favorit lag, så jag har saknat det alltså!!

Ska bli grymt kul iaf och Bergström ska med också.

Men nu ska jag fixa lite i mitt rum och sen gå igenom spanska glosorna.

Ha det bra, Kram Emma.

  

Av hanna emma - 19 januari 2011 17:15

tjenixen.

Varit rätt så lugn dag i skolan idag. Gjorde illa handen på idrotten, när vi spelade volleyboll. Men annars är allt okej.

Satt vid datan och pluggade spanska när jag helt plötsligt blev väldigt sugen på glass, så ringde till älsdta brorsan (som har lånat våran bil) och bad han åka och köpa en glass. Snäll som han är(hmm..) så gör han det. Snart har jag en magnum mandel i min hand. Inte ätit glass på länge så det ska bli gött! :)
Ha det bra, Kram Emma.

  

Av hanna emma - 19 januari 2011 10:15

http://www.behance.net/


  


awesome shit!


Nu ska jag vara duktig LIA-praktikant och stänga ner, herrå

Av hanna emma - 18 januari 2011 17:14

hejsan hejsan.

Idag har jag ingen bra dag. Allt blir fel, inget går bra, är förbannad och har ont i kroppen.Och det blir inte bättre över att jag är stressad varje dagg heller på grund av skolan.. Så om nån har nå tips för att bli kvitt stressen så är ni mer än välkomna att kommentera. Har nationella nu och gymnasieval..
Och mycket tjafs, krångel med schema i skolan osv. Vart jag än vänder eller vrider mig så står det stress framför mig. Och så har vi spanska glosor på fredag, hur jag nu ska lyckas plugga in dom när det känns som att jag snart ska nå botten? och inte klara mig upp igen..

Iaf, slänger in dagens bild. Ha det bra, undvik stress. Inget man mår bra av.
Kram, Emma.

  

Av hanna emma - 17 januari 2011 15:21

tjena!

Idga har jag en fullspeckad dag framför mig! Ska plugga, ringa massa samtal, fixa nå musik arbete, hinna träna, duscha.. Så har mycket att gör så hinner inte skriva mycket idag, tyvärr.. Men lägger in dagens låt. En låt som jag tycker är grym. Och som sagt, man mår ju bra av musik. "Dansa bort dina bekymmer"


Kram, Emma.

Av hanna emma - 15 januari 2011 17:09

är super glad nu jag, och vill ni veta varför då?

Jo, jar har fått en tremänning. Igen, en liten Melker vart det! :) Super söt är han, och jag villl hälsa att stort grattis till mammas kusin Emma och hennes kille Joel, för att ha blivit föräldrar igen! Grattis på er! <3

Lägger in en bild då ni får se hur super söt han är! :D


Kopiering av våra bilder, får ej tillkomma utan tillåtelse!  

Presentation

Fråga oss

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards