drfeelgood

Alla inlägg under januari 2011

Av hanna emma - 10 januari 2011 20:53

Tjena!

Kanondag idag, har haft min första dag på LIA-platsen, MittMedia. Lång dag med mycket att ta in, men det har varit jättekul :)


Eftermiddagen fick jag besök av tisen och Malin, blev till och med bjuden på bullar dom, tur farmor bakar åt mig ibland ;)

Sen kom mor min, Daniel och Amanda, förmodligen var väl Amanda sugen på att titta på mina små kissar!


Första bilden på mig och Sambo:


  


Har myst lite med Sambo och Kompis nu och läst ur den här busbra boken, jag skrattar så jag dör när jag läser!

 

Dyngkåt och hur helig som helst - Mia Skäringer


Bästa citatet i boken:

 "Fan för de gånger jag legat och tänkt

>>Varför luktar han mjölk?<< och inte >>Vilken skön kuk<<"

 


På med pyjamasen nu och ladda för en till heldag! Fast vill nån kika på film nu så är jag på! :p

PUSS

Av hanna emma - 8 januari 2011 14:01

Är så jäkla glad att vara hemma hos mig!

 

Jag har saknat:

mina kaffemuggar

min kaffebryggare

mina mystofflor

min säng <3

och ..


  


.. hela jävla lägenheten! :)


Idag ska jag även kolla på två kissemissar! två honkattungar, ena svart och den andra svart/brun, Sambo och Kompis ska dom heta! :)



Nu ska jag dra ner på stan och köpa en tegrej och hårfärg, cya

PUSS


  

Av hanna emma - 6 januari 2011 14:55

Hejhej. Idag åker jag och sover hos Hanna i stan. Vi ska ha det riktigt mysigt och äta gott och ha roligt. Ska knäppa mycket kort så ska ni få se några bilder sen. Kan också knäppa kort på hennes lägenhet så får ni se hur fint hon bor! :)

Så vi gör väl nån uppdatering senare ikv, och i morgon ska vi eventuellt åka och bada och gå på relax, men mer om det får ni veta i morgon! Nu ska jag spela kort med min bror Martin, morbror Jeppe och eventuellt morbror Jonny. Vet inte om mamma och pappa ska vara med, vi får väl se.


Ha det bra, Kram Emma!!

Av hanna emma - 5 januari 2011 14:21

Självkänsla nu! Med Mia Törnblom är en bok som jag läser just nu, har läst den en gång förut, dock hjälpte den inte då. Man måste vara redo, och vara bestämd på en förändring. Klicka på länken för att kika vad den handlar om. Kanonbra bok för unga tjejer också.


  


http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9137127578



Ha en mysig dag, och läs boken! :)


Av hanna emma - 5 januari 2011 12:42

Cha chaa!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska eventuellt sova hos Hanna i hennes lägenhet i stan. Idag eller i morgon och så ska vi eventuellt åka på hällåsen och bada på fredag. Då ska vi gå på relaxen och bara chilla, bada bubbelbad, basta.

Riktigt mysigt ska vi ha det, kika på nån grym film, spela nå spel, har ingen aning faktiskt vad vi ska göra men kul blir det! :)

Men nu ska jag gå och vara social med pappa och vänta in morbror från Lyxele som kommer på besök. Träna ska jag också hinna med idag, 30 min på crosstrainern! ;)

 

  


Kram, Emma.

Av hanna emma - 4 januari 2011 13:42

Min dag ska bara bestå av skol arbete.. Jätte roligt, men man måste ju så. Ska försöka hinna klart med det idag. och för alla som undrar så är det ett SO arbete och jag gör om droger.

  

Och när jag är klar med det, hoppar jag upp på crosstrainern och kör!
Bra dag va, eller hur korven? ;)

Kram, Emma.

  

Av hanna emma - 3 januari 2011 23:11

Mor och lillebror borta i Västerås, så vaktar katten Olle hemma i Ljusne. Mys med fis-emma på förmiddagen, i sängen mhmmh..





Sen kom kattkvinnan catrine, vi käka tacos och prata ikapp oss. Sen till catrines föräldrarhem, och fika :)

Nu blir det dundermys med denise, men först ska vi in till stan,

MYS O KRAM

Av hanna emma - 3 januari 2011 12:54

Goddag, mår ni bra idag? :) Jag mår kanon bra idag ja, och just nu ligger jag i Hannas säng och sjunger med till Fuck You! Och nyss stog Hanna här och släppte loss.. Med andra ord, dansade bort sina bekymmer ;)

Det är faktiskt ett bra tips, att dansa bort sina bekymmer. Lika att sjunga. Om jag är på dåligt humör slår jag alltid igång en låt och börjar sjunga med.Då mår jag riktigt bra. Ett bra tips ni kan prova nästa gång ni känner er lite nere.


Vet inte vad som händer nu, tror Hanna skulle hoppa in i duschen sen får vi väl se. Hanna slänger nog upp ett inlägg senare också.

Kram / Emma


Presentation

Fråga oss

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards