drfeelgood

Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

EMMA: PLUGG OCH FILM

Av hanna emma - 10 januari 2011 21:41

Tjena!
Idag har jag faktiskt bara varit hemma. Haft en sån där tråkigt, lugn dag med massa mensvärk. Mindre skönt.. Är det nån som har nå 'må bra tips' till mensvärk så, please, kommentera! :)

Ska gå och lägga mig i soffan och förtsätta plugga på so provet, om islam, tills på fredag. Samtidigt som jag tittar på Coyote Ugly ( stavas ). Grym film iaf! :)

Och kan även passa på att rekomendera en annan grym film: ERAGON!
Tittade på den igår med pappa. Passar dom som gillar äventyr och snygga killar ;)

Slänger in en bild på ERAGON ( edward sepleers ). Mums fillibabba säger ja bara!


Ha en fortsatt trevlig kväll. Kram Emma.

   

rawr!

 
 
Sofia

Sofia

10 januari 2011 23:06

Jag älskar de två filmerna, men Eragon e nog bäst av doM! :)

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

hanna emma

10 januari 2011 23:54

Ja, den är grym! Och han är sååå snygg! :)

 
Betty

Betty

11 januari 2011 17:42

Kaffe hjälper mig massor när jag har mensvärk, att stretcha fast man inte tränat kan lindra den värsta krampen och så kan man alltid försöka att vara ute i god tid och ta värktabletter! Hoppas det blir bättre, vilken fin blogg du har! (y) Bra boktips, mysiga namn på katterna åxå :)

http://mirakelbetty.bloggplatsen.se

hanna emma

11 januari 2011 20:31

Tack för tipsen! Tyvärr dricker jag inte kaffe då jag endast är 15 år :) Och jag har inte den här bloggen själv, jag har den tillsammans med min Kompis Hanna. Hon är till vänster på headern och jag till höger, och det är hennes katter men jag ska hälsa det till henne! :) Kram, Emma.

 
M

M

11 januari 2011 17:59

cool blogg, bra filmer och riktigt snygg kille! :P

http://Mahahatilda.bloggplatsen.se

hanna emma

11 januari 2011 20:31

Tackar! Jag och min kompis Hanna har den tillsammans! :) Ohja, killen är riktigt snygg :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hanna emma - 23 februari 2011 17:52


Min kompis Julia sa väldigt kloka ord här för nån dag sen,och de lyder: "Försök aldrig att vara någon annan än dig själv, för då passar man ändå inte in. Våga va dig själv och våga ha din egen vilja så lovar ja att det blir bättre"   Och det st...

Av hanna emma - 14 februari 2011 22:07

Nu har jag tagit mig tid till att äntligen knäppa kort på mitt otroligt snygga kompis hjärta, jag har delat med Hanna. Bilder ser ni här nedanför :)         Nu ska jag kila iväg till tv rummet en stund, sen hoppa ner i sängen. Ha en bra All...

Av hanna emma - 5 februari 2011 13:42


Halloja!   Jag och emma har dela kompishjärta. Den ni! Jag ska inte fylla 21 i år, om ni tror det. Jag är fortfarande 12. Kanske är jag lite för liten för att dricka öl, men ska nog göra det idag ändå :)       Fisemma, släng upp en...

Av hanna emma - 4 februari 2011 12:34


Känner mig skit tuff med tre snusar i mun! Och min hamster dog igår.     HERRÅ   ...

Av hanna emma - 23 januari 2011 14:12


tjena :) Nu är det så här att jag känner för att träna idag, vilket inte händer ofta så tänkte hoppa upp på crosstrainern nu och köra. Bara en snabb uppdatering så här. Så vi hörs senare, kanske. Kramar, Emma.    ...

Presentation

Fråga oss

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards